Ahad, 3 September 2017

APA ITU DETOX??

"APA ITU DETOX"

Ramai lagi tak tahu makna DETOX!!
●Ok ini saya share kepada anda apa makna #DETOX

πŸ“ŒDetox adalah Proses Pengeluaran Racun dari dalam tubuh kita..

πŸ“ŒRacun itu merupakan lemak- lemak, minyak yang ada di dalam tubuh kita.

πŸ“ŒSesungguhnya tubuh kita sudah memiliki Detox semulajadi, yang dapat membuang toksin dengan sendirinya. tetapi sayangnya kita terlalu banyak mengambil makanan yang tidak sihat setiap hari..

πŸ“ŒSehingga sistem Detox semulajadi dari tubuh kita tidak dapat bekerja dengan baik..

πŸ“ŒJika kita terus menerus mengambil makanan yang tidak sihat. Organ tubuh badan kita akan rosak dan metabolime pembakaran lemak tak dapat bekerja dengan lebih baik..

πŸ“ŒMaka dari itu pembakaran metabolisme dalam tubuh perlu dibantu dengan detox badan kita..

πŸ“ŒDetox juga akan mengeluarkan #TOKSIN dlm badan kita melalui pembuangan air kecil & besar, peluh, pernafasan, dengan menggunakan empat organ iaitu hati, usus, ginjal & kulit..

πŸ“ŒTerakhir sekali ramai diantara kita yang mengamalkan Supplements untuk terus kekal sihat, untuk kecantikkan & untuk merawat masalah kesihatan, TETAPI sayangnya apabila kita amalkan sebarang supplement bagaikan tiada KESANNYA!! BUKAN salah produk tetapi badan kita penuk dengan toksik-toksik yang memperlambatkan kesan-kesan terhadap supplement tersebut..

●Sekiranya info ini bermanfaat buat diri anda & rakan-rakan anda yang lain sila SHARE info ini..

πŸ’–KENALI CEHART UNTUK HIDUP SIHATπŸ’–

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

APA ITU DETOX??

"APA ITU DETOX" ● Ramai lagi tak tahu makna DETOX!! ●Ok ini saya share kepada anda apa makna  # DETOX πŸ“Œ Detox adalah ...